2008. április 15., kedd

utazás

Kissé besűrűsödött a program, de majdnem készen vagyok. Még három szólam vár rám, azt majd a beírás és a vacsora után megeszem:) Teljesen készen van a térzene anyaga, sikerült megállapodni az illetékes elvtársakkal. Nem játszunk párizsi karnevált, bár mint a munkásosztály ünnepe, talán a párizsi nincs is messze tőle. Na, de hagyom a fejtágítást, így is fáj rendesen. Front van. Pakolom össze a hátizsákba valót, remélem semmit nem hagyok itthon. Az ajándéknak szánt kottát sikerült a hőkötő géppel szépen bekötni, ha nem én adnám, szívesen kapnék ilyet. Holnap 13:38-kor indulok, Budapesten el leszek egy kicsit az ősbemutatókkal, majd csütörtökön a 9:30-as Tenkes IC-vel száguldok Pécsre. A szokásos elnöki lakosztály lefoglalva vasárnap délig. Az ámítógép marad itthon. Biztosan fog hiányozni, de majd túl teszem magam rajta. Nagyon várom ezt a fesztivált, kíváncsi vagyok a zenekarokra, a játszott műsorokra, s úgy mindenre - s mindenkire. Ismerősöknek szóltam hogy arra járok - nem azért hogy ők elutazzanak, de ha belefér az időbe jó lesz találkozni velük. S úgy is fogom csinálni hogy legyen idő mindenre. Majd alszom ha hazaérek:) Esetleg a vonaton. Ma reggel elmentem szandált venni. Tesóm tegnap vett egy Kappa márkanevűt a férjének, nagyon tetszett, ma nyitásra mentem, de Kappát nem kaptam, csak Lappátot. Viszont nagyon kényelmes, ebben mosolyogva el tudok menni melegebb égtájakra ha küldenek... Esetlegesen ezeket az irományokat olvasóknak kívánok minden jót addig is míg a jövő héten megírom a történéseket. Ha lesznek. Márpedig egy fesztiválon történnek események. Köszönöm a türelmet.

Nincsenek megjegyzések: