2008. április 11., péntek

90%

Tegnapra ígértem a tegnap előttit. Pár mondat a szerdai naphoz. Aránylag jól dolgozott a gép, nekem csak adagolni kellett hogy mit végezzen el, s működött is kicsit hangosabban mint szokott. Csikorog benne valami, de műszaki analfabétához illően halovány gőzöm sincs hogy mi lehet a baja. Kb úgy csikorog-nyikorog mint faluhelyen a nagy kerekes kút kereke ha húzzák fel rajta a vizet. A kerekes kút pedig azért jó, mert oda lehet tolni, ahol víz van - á la Hofi Géza (Torgyándoktor nagyszerű ötletei a belvíz idején). Már látszik a vége a május 1-i műsornak, hét nóta feszül a műanyag zacsiban, névreszólóan mindenkinek. Remélem meglepődnek majd vasárnap a próbán. Tegnap St.endrén is jártam, amiért mentem, azt sikerült elintézni, a lyányok-asszonyok kaptak egy kis nasit ebéd utánra. Ahogy terveztem, 20:30 után haza is értem. A MÁV nem véletlenül veszít utazóközönségéből. Reggel Volán busszal mentem Bp-ig, a 90 %-os nyögdíjas jeggyel ez 230 HUF. Hazafelé vonattal jöttem, időben ugyanannyi, ám a 90 %-os jegy itt már 1530 HUF. Persze ha nem első osztályon utazom, akkor csak kb 850 HUF, ám az is többszöröse a Volán buszjegy árának. Az viszont megint csak furcsa, hogy egy bp-i vonaljegy 270, Bp - St.endre viszont 300HUF. Persze leginkább a távolságot nézem mint üveg golyót, talán egyszer én is megkapom mint Balázs. Az is igaz, engem nem kell altatni. Köszönöm a türelmet. 7:08

Nincsenek megjegyzések: