2008. április 21., hétfő

Pécs 1.

Hazaértem. Mindig jó hazajönni. Nagyszerű élményekkel gazdagodtam, megpróbálom majd apránként megírni. Mindig szerettem Pécs városát, s ezzel a kirándulással ismét csak megerősödtem hogy igenis, nagyszerű város. A sétálóutcán, s szinte mindenhol az üzletek előtt a dézsás leanderek látványa szívet-lelket gyönyörködtetők. Találkoztam rég nem látott kedves ismerősökkel, sikerült beszélgetni többet mint általában telefonon keresztül, vagy az ámítógépen. Csütörtökön mikor megérkeztem, az volt tervbe véve, hogy szállás elfoglalás s ebéd után a szokásos szunyókát megejtem. De már az induláskor borult a terv. Ha már megérkeztem, akkor ne alvással kezdjem az ottlétet. Így aztán érkezés után egy jó órával már a főtéren voltam, s csak sétáltam. S az egyik üzlet felett a kiírás eléggé szembeötlő volt: "Borház ez itt, nem kocsma. Lélek lakik a borba." Nosza, nem sokára egy pohár száraz vöröset nem csak az emésztést elősegítendő, le is küldtem a pociba:) Folyt.köv. Köszönöm a türelmet. 19:13

Nincsenek megjegyzések: