2008. április 4., péntek

csabai csemege

Szokásomtól eltérően ma nem este firkálok, hanem most. Tegnap korai fekvés, ma még koraibb (04:00) kelés. Nem ébredés, abból vissza lehet aludni. Frissen, tettre készen pötyögöm az anyagot. A tűzoltó indulót sikerült olyan szinten elbaszarintanom, hogy kezdhetem elölről, azzal is jobban járok. Így aztán töröltem a rendszert, a kinyomtatott anyagot pedig az enyészetre bízom. El is vittem a papírgyűjtő kukába. Egyúttal leadtam a csirkés boltba a rendelést holnapra. Hiába, véges a hűtő befogadó képessége. Ma csak a töltött dagadó és a kolbásszal töltött karaj - másként "csabai csemege sült"- fog elkészülni, a rántott csirke részek majd holnap, frissen. Hoztam is 30 db tojást, elég lesz panírozni:) Délelőtt be kell mennem a proszekturára, bár most nem hiányzik annyira. Folyt.köv. talán este. 08:19

Nincsenek megjegyzések: