2008. április 5., szombat

torta

Véget ért a Családi eszem-iszom. Szerintem mindenki egy vagon medvével fog álmodni. Bejött ismét a 100.000 kcal-ás show, csak most fejenként. Nem sorolom fel az enni-inni valókat, legyen elég annyi hogy a csirke alkatrészekhez és a gombához a panír felvett 9 db tojást, 1 kg zsemlemorzsát, s pár liter olajat. S ugye a tegnap elkészült csabaicsemegekaraj és töltött hús. A babakrumplit szokás szerint szerény személyem alkotta, a két kg francia salátát tesóm. Jenci papa (a Család cukrász barátja) is beállított egy 60 x 40 cm-es csokitortával, amikor betettem a hűtőbe, meghajlott alatta a rács... Már a torta, és nem Jencipapa alatt! Ezért is fog kapni május 1-én reggeli ébresztésnek egy "Nyisd ki babám az ajtót..." Egy porcikám sem kívánja még a mai melot, de holnap 10:00-kor lendül a pálca. Csak azt kívánom magunknak, hogy legalább olyan kedvvel fújják amilyen kedvvel pötyögtem a kottafejeket az elmúlt hetekben. S persze még nincs vége, még csak nem is dereng. Ma este Puccini: Bohémélet a MET-ből. Megfülelem, addigra szerintem be is fejezem a zírni valót. Köszönöm a türelmet. 17:06

Nincsenek megjegyzések: