2007. december 16., vasárnap

Hook

Délelőtt megvolt a próba, ilyen kevesen még sosem voltunk. Voltak benne "szép részek" :) Jó ez az új városi busz menetrend, kár hogy nem úgy járnak a buszok ahogy írva van. Reggel csak 38 percet kellett várni hogy feltűnjön az út végén a sárgaság. Igaz ennyi idő alatt sétálva be lehetett volna érni. Be is értem volna ha nem tartanám szem előtt Farkas Tóni bácsi örök tanítását a "legkisebb mozgás elve"-ről. Nekem nem csak az összhangzattanban aktuális. Jobban szeretem Tóni bácsit idézni, mint Churchillt. Ma este merő kíváncsiságból az mtv2 műsorát néztem. 1944-ben készült kosztümös film Hook kapitányról. A film zenéje miatt (is) néztem. Nekem a nem ilyen régi Hook kapitányos film zenéje jobban tetszik. Talán azért, mert többször sikerült meghallgatni. Szépen lassan emelkedik a lázam a Karácsony miatt, mint ahogy mindig is lenni szokott. Türelmetlen, néha kissé "szétszórt" vagyok. De hülye azért nem vagyok - annyira:) Cyrano effektusban szenvedek, vagyis nem szenvedek, csak csípem a mondását. Köszönöm a türelmet

Nincsenek megjegyzések: