2007. december 19., szerda

harctéri láz

Furcsa várakozással telnek a napok, ahogy közelít az időpont. Szereplés előtt bevetem majd összes ékes szólásomat, s megpróbálok valami okosatmegnyugtatótfeldobót mondani. Sokkal jobban szeretem ha mosolyog valakinek a szeme mintha villámokat szór. A ruhám is nagyon szép lesz, igazi "trendy". Tűzoltó egyenruha, de olyan a nadrág szabása mint ami most a pubertásoknál divatos diszkóhelyen. Az ülepe majdnem a térdhajlatig ér, igaz nincsenek rajta olyan nagy zsebek hogy el lehessen tüntetni benne a matek példatárat. Holnapra jó lesz, nem tudok vele mit csinálni. Ez már így vonul be a történelembe:) A változatosság mint tudjuk, gyönyörködtet. Most délután azért kiderült hogy a harsona szólam hibádzik a "jingle bells" szólamaiból, azt még ma megírom. Ezért jó ha az ember tudja hogy mit-mikor-kinek-hogyan-miért ír le. Nagyjából én is emlékszem, partiturát nem írtam mikor belepiszkáltam az anyagba, a harsonás le tudja fújni "blattra" . Tehát ezzel sem lehet baj. Egy nap múlva ha nem is leszek okosabb, egy tapasztalással közelebb kerülök a megfejthetetlen emberi tulajdonság(ok)hoz. Ilyen helyzetben még nem voltam. De ha már megbíznak bennem, nem fogok csalódást okozni senkinek. Minden tőlem telhetőt el fogok követni, stb... Ez most meg olyan magyarázkodásnak tűnik, így be is fejezem. A proszekturára ma nem mentem, majd az ünnepek közti szünetben. Az ámítógép is teszi a dolgát, hellyel-közzel 100%-on pörög. Most a vezetéknélküli ormányos egér nem működik, lévén sima piccolo elem ami hajtja, s egy hónapnál többet nem bír. No comment. A koncert utánra viszek egy kis lét, melynek felirata a következő: "Nagy szakállat viselt kiről elnevezték, pedig a magyarok nem nagyon szerették. Szeretik helyette ezt a finom levet, melytől a morcos is hahotázik, nevet! 50,30%V/V Készült Ludwig von Tsemege Mályvafütyörészdi gargarizáló szalonjában ioncserélt türelmes ISO 147911 technikával 2006. évben. Kizárólag fúvósok(k) esetleg ütősök számára." Köszönöm a türelmet.

Nincsenek megjegyzések: