2007. december 29., szombat

Faust

Tegnap nem jutottam be a proszekturára. Azt nem tudom hogy nyitva volt, vagy sem, egyszerűen nem értem odáig. Mindig közbejött valami, ha más nem a lustaság:) Nagyon szeretek ebéd után szunyókálni, bár ez a szó talán nem is megfelelő, mert kb. két óra alvást takar. Ha már a proszektura elmaradt is, jó zenék nem maradtak el. Délután valamikor sikerült Liszt: Faust szimfóniát megcsípni Ránki Dezső és Klukon Edit előadásában. Érdekes módon nem jutott eszembe hogy ez sport teljesítmény lenne, mint más esetlegesen hallott "átirat". Gondolok itt pl a "herkulesfürdőiemlék" két cimbalmos egy skótdudás, esetleg egy tárogatós változatára. Brrr... Bocsánatot kérek a cimbalmos, skótdudás és tárogatós kollégáktól! Ezért az összehasonlításért még egyszer megköveznek... Most jut eszembe, hogy nem is a cimbalmos változatra, hanem a citerásra gondoltam. Na, most kell abbahagynom az összehasonlítást, mielőtt magamra haragítom a "drótos" kollégákat. A scanner elég jól teszi a dolgát, nem úgy mint egy hónapja. Álltában megjavult, vagy a frissítések működnek. Azért remélem hogy a jövő év nem lesz ennyire mérgesítő 'ámítógépileg, mert szinte minden napra jutott belőle. Még szerencse hogy nem vagyok (annyira) futóbolond. Csak sima:) Itt sajnos nem esett még valamirevaló hó, még csak mutatóba sem. Bár időnként örülnék neki ha a helyi (ta)hó esne, legalább lehetne egyet mosolyintani. "legszebb öröm a káröröm, mert az őszinte" - idézték ezt a mondatot pár éve. Mikor Szolnokiában dolgoz(gat)tam, ott sokat emlegették. Pedig nem is jó mondás, sokkal jobbak is vannak, ennek olyan kellemetlen zöngéje van. Pláne akkor ha a "zöngéje" szó ipszilonnal írandó... Úgy veszem észre nem haladok elég jól, a kotta végére csak jövő évi dátum fog kerülni. Talán mindegy, ha már egyszer nekiültem. Azt viszont már elfelejtettem, hogy István napján írtam vagy sem, sikerült fogynom. Csak annyit, hogy a szakállamat levágtam:) Köszönöm a türelmet.

Nincsenek megjegyzések: