2009. január 3., szombat

WASBE

Szépen süt a nap, nem csak világít. Sikerült megint olyan ebédet enni, csak azt tudom mondani, sose egyek rosszabbat. Herb330 be lett izzítva már az új év első napján. Izolda van terítéken, be kell fejeznem még januárban. S ugye a legjobb múzsa a határidő. Nem én találtam ki, de jól hangzik. 11-én van az első próbálkozásunk a proszekturán, 22-én az első koncert amin részt vesz a zenekar. Nem önálló, benne leszünk a "szaknévsorban". Csak remélni merem, hogy utána március 15-ig csend lesz fellépésileg. Van pár dolog amit meg kell csinálni. S utazom ismét/megint Pécsre. Ha már úgy alakult hogy az Adventi koncerten nem tudtam jelen lenni. Majd most február elején jóóól kinyitom a füleimet. Tegnap hallottam (olvastam) a hírt, miszerint a 2013-ban Pécsett megrendezendő WASBE (fúvós világszövetség) konferencia Gála hangversenye február 9-én hétfőn este lesz a színházban. S a koncertet megelőzi pár próba, s nagyon szeretnék ott lenni - természetesen a koncerten is! Kinyújtottam a kezem az elnöki lakosztály felé, de egyáltalán nem biztos hogy most ott fogok lakni. Pedig gyalogláb onnan elérhetőek azok a helyek amiket fel szoktam keresni. Nem utolsó sorban, mikor már visszafelé jövök, cca 30 méterre vagyok a vasútállomástól. Célravezető lesz az is, hogy majd lábbal rugdosom az ajtót. Üres kézzel nem megyek... Köszönöm a türelmet. 13:16

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Hát, köszöm, a bíztatást.. csak a vizsgára készülnöm kellene, azt meg nem tudok nagyon, a fájás miatt.. már csak abban reménykedem, hogy az orvos valami villám megoldással szolgál.. nincs egy hétnél több időm..