2009. január 6., kedd

étvágy

Tegnap pihentetésképpen megolvastam hogy mennyi munkával jár még az amit éppen Herb330-al végzek. cca. 65-70 órányi anyag van még előttem. Ha befejezem Izoldát, belerondítok a Valkűrök részletbe. Eszembe jutott hogy június elejére elígérkeztem Pécs mellé - s oda sem megyek üres kézzel... Azt is tervbe vettem, hogy jó volna úgy végezni, hogy már hallani is szeretném ott a rendezvényen. Ehhez viszont fel kell kötni a felkötnivalót. Szóval, nem unatkozom. Az idő az évszaknak megfelelő, ugyanúgy mint az étvágyam :) Köszönöm a türelmet. 16:51

3 megjegyzés:

Schalk Endre Kornél írta...

Mi az a Herb330? Valami kottaprogram?

Névtelen írta...

Szia! A kálmán bácsis komment vajon miért moderálódott vagymi..

Névtelen írta...

Igen, mert a vezérlő pultban volt (a moderálók között) eddig, és én illesztettem a helyére :)