2009. január 28., szerda

maszat

Mint ahogyan várható volt, jöttek is a kardfogú tigrisek és egyéb jószágok, de olyan gyorsan szaladtam - álmomban -, hogy nem is tudom ki/kik kergelésztek. Egészen 02:30-ig tudtam/bírtam aludni, aztán Herb330 beizzítva. S azóta sem nagyon engedtem el Herb-et. Persze mást is csinálok mint kottafejeket rajzolgatok, csak most ez az elsődleges. Nem vagyok kottagrafikus, nem írok szépen, de szerintem elég jól olvasható. Nem is kiállításra szánom hogy szép legyen - elég lesz ha tudnak róla játszani. Pl. leteszik az asztalra az általam írt kottát, s azon kártyáznak. Hogy ne legyen maszatos a kártyalap. :) A lényeg hogy már látom a munka végét, csak még nem tartok ott. Ezen a héten be kell fejezni, vagyis szombat estére készen kell hogy legyek. Mert vasárnap a szokásos időben s helyen lendül a pálca. Köszönöm a türelmet. 21:49

Nincsenek megjegyzések: