2009. január 10., szombat

banya

Nem fogalmaztam valami szerencsésen az előző bejegyzésben: félreértés ne essék, nem az Izoldát szeretném hallani - persze azt is majd valamikor - , hanem a másik hangszerelést július elején. Nem sok minden történt mostanában, Herb330 jól dolgozik s egyre többet:) Próbálkoztam ismét a kottaíró programmal, de nem nekem találták ki. Ennek ellenére pár anyagot azzal kell csinálni hogy boldoguljon a nyomda. Kipróbáltam pár új toll szerzeményt, de nem vált(ak) be. Jó írni, de nem kottát. Van a Családban akinek jó lesz, nem fog beleszáradni egyik be sem a ténta. Ma a "banyát" nézem meg, pár perc múlva kezdődik, így be is fejezem. Ja, igen. Holnap van az év első zenekari próbája. Kíváncsi vagyok mennyien leszünk. Köszönöm a türelmet. 19:10

Nincsenek megjegyzések: