2009. január 31., szombat

jan.31.

Rossz hírt kaptam délelőtt boltba menet. Mikor Szentendrére mentem dolgoz(gat)ni, of is voltam. Az első hallgatók közt volt N. B. nagyszerű fagottos. Nem végezte el a sulit, abbahagyta. Időnként kaptam róla híreket, hogy kiment Írországba, de hazajön nagyobb ünnepekre. Szilveszterkor itthon volt, majd visszament. A szomorú hír pedig az, hogy ismét itthon van - urnában hozták haza. Szerdán lesz a temetése. Nyugodjon békében.
  • Szombat este lévén - nem rúgom fel jó(?) szokásomat - nem írok sokat. Bár mostanában sosem írok sokat. Egy szólam (2. b-klarinét) kivételével készen vagyok Izoldával. Készen van a letisztázott partitura, és készen vannak a zenekari szólamok. A "törzsanyag" tehát kész. Dorottya napján viszem magammal Pécsre egy Finlandia-vodkás fém tartóban. Abban nem fog meggyűrődni. Mivel a partitura B4-es nagyságú papírra íródott, ha azt még tartóba teszem, azzal lehet birkózni a vonaton. Nem a súlya miatt. Csak terjedelmes (32x44 cm). Így pedig belepászítom a fém hengerbe, s kész is van szállításra. Most már nem fogok belepiszkálni az anyagba, ennyit tudok. Ha majd megszólal, kiderülnek a hiányosságok. Éppen a Rigoletto-t nyomja a rádió a MET-ből. Még a harmadik felvonás most kezdődött, ezt még végighallgatom, s szpatty. Holnap 10:00-kor lendül a pálca a proszekturán.
  • Köszönöm a türelmet. 22:01

Nincsenek megjegyzések: