2008. december 31., szerda

bádog

Az év végén szoktak "zárszámadást" csinálni imitt-amott. Nem kívánok több időt rá szánni, voltak benne szép részek s kevésbé szépek. Kicsit kevesebb ideget kívánok mindenkinek, több mosolyt (még ennél is többet), a mosolyból sosem lehet elég. Aki kíváncsi, nyugodtan lapozzon vissza a bejegyzésekhez. Nem töröltem egyet sem, s a jövőben sincs szándékomban. Az, hogy kevés komment érkezik, azt pedig betudom annak, hogy nem annyira könnyű ide írni. A rendszer ilyen, ezen én nem tudok változtatni. Lustaságból íródnak a bejegyzések, éppen arról amivel/akivel foglalkozom. Jövőre is folytatom, de az "aranyhármassal" nem vagyok hajlandó foglalkozni - ide írni pedig pláne nem. Kívánok mindenkinek aki időnként erre téved, szép évet, olyan munkát, amivel szeret foglalkozni, s természetesen sikereket. A zenekar első trombitása elküdte a jókívánságot, ezzel kívánok én is minden jót, "Bádog új évet!" :) Köszönöm a türelmet. 11:41

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vica versa: BULLDOG ÚJ ÉVET! ~ Sándorom, mármint VÉGRE kutyást... Vidékre költözvén szeretnék/szereznék egy házőrzőt. Mondjuk inkább, egy Szent-bernáthegyi kisjányt! Örülök változatlan szorgalmadnak, én is idén mielébb elvárnálak változatlanul kommentezni. www.bensonv.hu . (A SZOLNOKSÁGOK - tudod.) Az "aranyhármas" nem tom mi? Felvilágoznál?!

Névtelen írta...

mi az az aranyhármas? :-)