2008. december 8., hétfő

vírus... (nem gépi)

Hangulatilag jobban nem is kezdődhetett volna ez a hét - kezdődött nem egészen tíz perc muzsikával, majd párszor ráismételtem a hallgatásra. Ennek a meghallgatására: http://www.baratikor.com/music/musician.php?mid=34414 Ha ide kattint valaki, akkor a zenekar oldalára kerül, ott pedig a bal oldalon meg fogja találni ezt: Magnificat anima mea Biztosan unja már az a néhány olvasó hogy szuperlatívuszokban beszélek (írok) erről a zenekarról. Igen, elfogult vagyok velük szemben, soha nem tagadtam. Nagyszerű muzsikusok, így kell csinálni. Nem kell jobban. Remélem, hogy 2010-ben mikor Pécs városa lesz Európa kulturális fővárosa, még előveszik ezt a nem mindennapi művet, s hallhatom élőben is. Szeretek felvételről, netán "Z" felvételről is zenét hallgatni, de egészen más élőben. Van valami plusz varázsa annak, ezért (is) szeretek koncertre járni. Ha az anyagi forrásaim úgy tennék lehetővé - pl. lottónyeremény, ami már csak azért is necces, mert nem lottózom - , mást sem tennék, mint utaznék koncertről koncertre. Szívesen megnéznék Párizsban egy "Sacre"-ot. Merő kíváncsiságból. Nem csak a fúvószene létezik számomra, nem érzem magam szakbarbárnak. Egészen addig míg meg nem hallgattam valamit, általában nem mondok véleményt. Szeretem az ún. könnyűzenét is, persze nem mindent. Nem járok - már csak életkoromból kifolyólag sem - diszkóba, vagy bármi olyan helyre ahol már messziről szól a "düm-düm". Itt is vannak kivételek. De amiket időnként hallgatok, azok nem diszkóslágerek. A teljesség igénye nélkül: Rick Wakeman, Yes, EL&P, Pink Floyd, Santana, LGT, Omega, Fonográf, Chase (csééz), ezek megunhatatlanok olyannyira mint Mahler zenéje. S nem csak "háttérzajnak" mikor Herb330-at koptatom. Amilyen szépen kezdődött a hét, olyan keserves lett a folytatás. Engem is utolért a családból harmadikként valami enyhe vírus. Azért annyira nem enyhe hogy el tudtam volna végezni a mai napra tevezett munkát. A 08:30-as sárgasághoz lementem a buszmegállóba, majd ugyan azzal a tempóval vissza is fordultam. Nincs messze a buszmegálló, nem történt semmi kellemetlenség. Ez a vírus sűrű menést okoz oda, ahová a király is gyalog jár. Persze az étvágy ilyenkor megsínyli a szaladást. Háztartási keksz hegyek, banán, ásványvíz, csipke tea minden ízmódosító nélkül, egy kis tyúkhúsleves főtt husi és tészta nélkül. Ez eléggé böjtös, de majd csak túl leszek ezen is. Így viszont nem tudtam elmenni a karácsonyi koncertet szervező(k)höz, s tegnap ugye említettem hogy telefon is van a világon, próbáltam utolérni. Sem a mobilon - jelenleg nem elérhető - , sem a hivatali vonalason nem sikerült a kapcsolatot felvenni. Szerintem most éppen azon a kóruspróbán van, amin nekem is ott kellene lennem. Szeretem egyébként is szemtől -szembe mondani a híreket, még akkor is ha az kellemetlen. Márpedig kellemetlen. Nem fogunk közös produkciót csinálni a 19-i megmozduláson. Nincs felkészülve a zenekar, s ha így folytatódik, nem is lesz. Márpedig ilyen hozzá állással nem megy a dolog. Vasárnap lesz egy próbánk, s talán hétfőn. Ezzel ki is fújt. Az is lehet hogy csak én vagyok ilyen borúlátó s lemenne úgy-ahogy. De nem akarom ahogy esik úgy puffan jeligére venni. Téma lezárva, pont. Hugom most hozott egy olyan kis tablettát mint egy bors szem. Neki megállította a menést. Úgy legyen! Holnap meg kell csinálni a mára tervezetteket, a könyvtár is nyitva lesz, legközelebb csak jövőre akarok menni. Ha tegnap a kedves zenekari kolléga által hozott háziszőttest én is bevizsgáltam volna a próba után, most tudnám mire fogni a szaladást. De erős voltam, s visszautasítottam. Egy darabig nem kérek a legális tudatmódosítókból. Még friss az "élmény". A muzsikához jó szórakozást kívánok! Köszönöm a türelmet. 18:52

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szervusz!

Én az egyik őszi bejegyzésed alapján azt hittem, hogy Ti jöttök el ide szerepelni az ádventi műsorban. Kerestem én az "idegen" fúvósokat, de nem találtam! :-(

A vasutasokat élmény hallgatni!
Remélem, jobban vagy már! Téged olvasva, nem is hittem volna, hogy ilyen sok gonddal jár egy zenekar "formába hozása", szinten tartása. Ehhez jó munkát és kitartást kívánok!
Tyria