2008. október 3., péntek

toros káposzta

Két vízhólyag. Egyik a jobb, másik a bal mutatóujjamon. Ez az eredménye a "bútorokat lapra szerelve csomagoljuk s árusítjuk" szlogennek. Tegnap délután elszaladtunk K.barcikára, nyílt ott nem régen egy bútor üzlet. Sporttársi áron kínálta a konyha asztal+4 szék összeállítást. Még olyan botor is voltam, hogy mikor hazaértünk egyedül felhoztam az autóból. Nem szakadtam meg, de nem sok hiányzott hozzá. A derekam sem fájdult meg, amit a két karomról már nem tudok elmondani. De ma nem cipekedtem, a kertet is kihagytuk, majd holnap. Reggel a proszekturára mentem, sikerült a fényképeket előállítani, s így most már el is készülhet a zenekar tablóképe. A zenekar történeti kiállítás nagy részét sikerült lebontani, a régi zenekari ruhákat odaadományozzuk a múzeumnak, a legjobb helyen ott lesznek. Kottamentes nap volt a mai. Ám a háttérzajok azért csak szólnak, most J.S.B. hegedű szólószonátáiból pár. Vagy partitáiból. Nem tudom, de remek muzsika. Holnap piacozás, aztán kertezés. Aztán majd megtöltöm magam a lightos toros káposztával. Azért lightos, mert én natur szeretem friss kenyérkével, ám tejföllel nem csúfítom a tetejét. Köszönöm a türelmet. 20:05

Nincsenek megjegyzések: