2008. október 7., kedd

időrabló

Kaptam lámpát, szép ezüstszürke. Össze is raktam, sőt tegnap este be is üzemeltem. Múkoggy. Teszi is a dolgát. A vallató része is a plafont világítja, így az sem zavar. Már a fény nem zavar, nem a plafon. Megszűrtük a mustot, jelenleg a biológiai érés első stádiumában van, s kezd megzavarosodni. A birsalmafát is megszedtük, ismét csak kettő szatyorral birkóztam lefelé a hegyről, mert még mindig csak gyalogláb járható. Amivel nincs is gond - lefelé. Felfelé azért nem olyan sebességgel közlekedem még az üres szatyrokkal sem, de hát ez érthető. Se nem kergetnek, se nem volt a felmenőim közt hegyrejáró ember. A szőlővel kapcsolatban volt előd, Anyai nagyapám Tokajban volt pincemester. Már írtam egyszer, a falon bekeretezve lóg - nem a nagyapám - , a pincemesteri kinevezése. Budapest, 1923. április 26. "Ezennel alkalmazzuk Önt társaságunk tokaji pincészete pincemesterének a következő feltételek mellett..." stb. Ma is kert látogatás lesz még a délutáni órákban. Hiába vártam a postást, sajnos semmilyen kottát nem hozott számomra, így megint várhatok. Ha nem érkezik meg időben, akkor a 23-i ünnepségen a koszorúzók a Német 1-es gyászindulóra fognak koszorúzni. Mert Beethoven: Egmont nyitánya nem ilyen alkalomra íródott, bármennyire is sulykolja a média ilyentájt. Mást sem hallani majd' egy héten keresztül. '56=Egmont nyitány. Náci filmhíradó=Liszt: Les Préludes részlet. Hatásos részlet, meg kell hagyni. Amikor a Twist Oliver c. könyvet olvastam, akkor a bátyám az Omega együttes Időrabló lemezét hallgatta. Ha mostanság ritkán hallom a lemez bármelyik számát, rögtön eszembe jut Twist Oliver. Pavlov-i reflexek. Ám még nem ugatok:) Köszönöm a türelmet. 12:59

Nincsenek megjegyzések: