2008. október 4., szombat

kürt

Ismét zergenyés az idő. Hűvös, néha esik, néha szakad, néha pedig csepereg vagy szitál. Egyiket sem nagyon szeretem - egyetlen előnye, hogy nem jutottam ki a kertbe. Hátránya, hogy birsalma nem kerül holnap az asztalra. Majd a jövő héten. Így viszont sikerült befejezni az éppen aktuális könyvet, jövő hét ismét a könyvtár látogatásával fog kezdődni. A toros káposzta remekül sikerült, egy kisebb lavórnyit sikerült letuszkolni csak az íze kedvéért nagy duzzogva. S érdekes módon a délutáni szunyóka alatt nem jelentek meg a kardfogú tigrisek sem. Kottamentes nap volt a mai nap is, a háttérzaj éppen "A Walkűr" , de az első felvonásról lemaradtam. Délelőtt csak beszaladtam a proszekturára, nem kottákért, hanem a szobát feldobandó szekrény tetejére szánt, éppen senki által nem használt hangszerért. Jobban örülnék ha lenne rá muzsikus, de esélyünk sincs rá hogy vadászkürtöst kerítsünk. Ha mégis sikerül, akkor is van egy ettől jobb felgenerálozott hangszer. Persze a papírokat elintéztük, nem akarom hogy szó érje a ház elejét mert hazahoztam egy vadászkürtöt. A "cúgokkal" már végeztem ami a tisztítást illeti, olajat is kaptak a gépek. Elég sokszor láttam hogyan tisztítják a kollégák a hangszerüket, csak most alkalmazni kellett. Ez a hangszer ránézésre sem volt kívülről takarítva legalább harminc éve. Leszedtem róla a "patinát" :) S így is jól néz ki. Pláne ha minden része csillogni fog, majd akkor. Rá sem lehet ismerni. Egy bánatom van, hogy nem tudom megszólaltatni. Fúvókával sem tudnám, de így hogy nincs is rajta, így egyáltalán. Ja, hozzáértőknek mondom, ez egy F-B váltós kürt. Ritka szép darab. Szombat este lévén nem húzom az időt kockára téve annak a két-három olvasó(m)nak a türelmét. De. Köszönöm a türelmet. 20:53

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

zergenyés az idő? :)))