2008. október 26., vasárnap

Brno (Brünn)

Őszi munkálatok a kertben. Aki este fél kilenckor nem tud elaludni az nem is dolgozott aznap - a család egyik ősének szavajárása volt. Akkor halt meg, amikor én születtem. Szóval kert. Megkezdődött az ásatás:) is, és a kiszáradt fák kiásása. Jó munka, jó nehéz a fene vigye el. De a fanyűvő gép meg sem tudná közelíteni a helyszínt, így magaduram... Az időjósok szerint még a holnapi nap lehet ezt csinálni, aztán egész héten esni fog az eső kisebb-nayobb megszakításokkal. Várhatott volna még az eső, de nem tudom (ezt sem) befolyásolni. A végleges döntés szerint három őszibarack, egy sárgabarack fát kell ültetni még az idén, így talán nyerünk egy évet a tavaszi ültetéshez képest. Két helyről is ígértek diófa csemetét, de sajnos nem tudjuk hová tenni. Nem tudok okos lenni, pár helyre kellene utazni s a bőség zavara, valamint az előttem álló munkák miatt nehéz(kes) a döntés. November 7-én a nemrégen felfedezett Leos Janácek: Jenufa opera előadása lesz Brno-ban. Megnéztem a vonatközelekedést, nem egészen 50 euróból meg lehet úszni, nem vészes. Már csak a Brno-i operába kell bejutni:) Aztán novemberben szintén, de 15-16-án Békéscsabán lesz a kedvenc fúvószenekarom vendészerepelni. December 5-én - ez már legalább biztos - Pécs, Székesegyház, Adventi koncert. Ismét sikerült a Delta Hotel elnöki lakosztályát lefoglalnom. December 9-én Debrecenben lesz koncert, ahol szintén kedves ismerősök lépnek fel. Szóval ennyi a nagyobb dobás, ami nem a közelben van. A tervek mellé marad a proszekturai heti próba, a kert rendbetétele a tél beállta előtt - s még van a Szolnoki lakás felújítása a költözéssel. Soknak tűnhet, mert az is. Jaaaa, majd elfelejtettem, a november 30-i András napot! S még Regős Bendegúzt sem említettem: "hol van még Karácsony?" Köszönöm a türelmet. 20:51

Nincsenek megjegyzések: