2008. október 2., csütörtök

Pécs-Szeged-Szentendre

Tegnap nagyszerű koncerteket hallottam a Bartók adón, pedig nem vagyok nagyon oda a kamarazenéért ha az nem rézfúvós. Felüdülés számba ment hallgatni, közben nem koptattam HERB 330-at sem, csak olvastam. Szörföltem/szörföztem a neten. Ha így nevezik. Célom semmi nem volt, nem kerestem semmit, msn nem működött, szimpla látogatást tettem imitt-amott. Délelőtt megkíséreltük utolérni az egyik tagot a művházban, de lepattantunk - éppen indult Kazincbarcikára a könyveiért, a kórus elnökével együtt. Viszont beírattam vele a munkarendjébe, hogy ma 09:00-kor a zenekarral foglalkozik, már amit nekünk kell(ene) megcsinálni. Ma már a zeneteremben sem lesznek, véget ért a három napos fejtágító amit oda szerveztek. Délután biztos bejutottam volna, csak más elfoglaltság adódott, így majd ma. Csupa apróságot kell elintézni, de jobb lesz mindenkinek, több lesz a helyünk a kottatárban, s remélhetőleg az itthon tárolt kottáimat is el tudom ott helyezni, ami felszabadít sok helyet. Ami sokáig nem marad üresen, Szolnokiából is elhozom nem csak a bútort, hanem az ott lévő kottákat s könyveket. Nincs elérhetetlen messzeségbe a zeneterem, jó helyen lesznek a kották ott. A könyvek pedig itthon. Amelyik kottára szükségem lesz, azt pedig haza hozom. Bár mostanság ott lesz több dolgom, folytatni kell az elkezdett ám félbehagyott leltározást. Túl vagyunk a zabszemes bulin, még 23-án koszorúzás, Halottak napján a "gyári temetőben" egy fújás, Karácsonyi koncert, és talán vége is az évnek. Az Adventi koncertre elmegyek Pécs városába, ugyanúgy mint tavaly, megint az elnöki lakosztályt foglaltam le. Előtte még van egy menetem Szegedre is, ám annak az időpontja még nem tisztázódott. S nem tisztázódott egy villámlátogatás időpontja sem, ám az Szentendrére szólít. Előttem van még a Mád-i szüret, HERB 330 időnként dolgozik, plusz a géppel is pötyögöm az új indulókönyvet, így cseppet sem unatkozom. S a kertről nem esett egy árva szó sem. Milyen nagyszerű hogy csak 24 órából áll egy nap. Állhatna 48 félórából is, de az olyan snassz... Indulnom kell, köszönöm a türelmet. 07:47

Nincsenek megjegyzések: