2008. szeptember 16., kedd

zergenye

Csoda kellemetlen ez a zergenyés időjárás, gondolom nem csak nekem. Olyan lehangoló tud lenni a szitáló eső, a hűvös, már-már hideg idő. Azért nem hagyom magam unatkozni, délelőtt elmentem abba a boltba ahol Herb330-at vettem, s kettő új töltőtollat beszereztem. Az ára egész egyszerűen nevetséges. Semmiféle felirat nincs rajta, a műanyag tégelyen sem, amiben érkezett az egész az üzletbe, azon sincs semmiféle felirat. Könnyű, a hegyén kívül minden műanyag, a színe hasonlóan szemet bántó mint Herb330. De nem is a színe miatt vettem meg, hanem a hegye miatt. Kipróbáltam, nem fog olyan vékonyan mint Herb330, de jó lesz. A délutáni szunyókából a telefon naggyyon bántó hangja ébresztett, a zenekar elnökvezérigazgató...stb hívott a szombati menettel kapcsolatban. Nem tűnik vészesnek, meglátjuk mennyien leszünk s ahhoz számítjuk a fújni valót. Elmentem fagyit vagyis jégkrémet venni, az nálam nem időjárásfüggő. Fokhagymás-petrezselymes mustárt is szerettem volna vásárolni, de annyit nem adok érte. Merő kíváncsiságból csak az íze miatti kíváncsiság vezérelt. Ám tegnap fele ennyi nem volt az ára, de kellett egy nap mire rábeszéltem magam. Majd megveszem akkor mikor már kifelé megy a szavatosságból - akkor majd leárazzák:) Hazatérve nekiálltam annak a vödörnyi paradicsomnak ami még hátra van a befőzésből, sikeresen ki is futtattam, ahogy szoktam. Mindegy, nem vészes. Ma este rádió hallgatás lesz, az Operaházból közvetítik volt tanárom operájának Magyarországi bemutatóját. Nem túl régen hallottam a tervet hogy idén bemutatják, s most nagy örömmel fedeztem fel a mai közvetítést. Köszönöm a türelmet. 18:05

Nincsenek megjegyzések: