2008. szeptember 18., csütörtök

bukta:)

Reggel két óra alatt összekaptam a holnap terítékre kerülő nóták kottáját. A nagyobbik részt megleltem, remélem a többi a tagoknál van. Összefutottam Magdussal - a művház igazgatója - , sikerült pár mondatot váltani vele az év hátralévő részének programjairól. Karácsonyi koncert a városnak természetesen lesz, de nem egyvégtében három óra hosszat tartó. Pláne szünet nélkül. Mintha ráéreztem volna, mondtam hogy a helyi tévé majd leadja a 13-i műsort, és ma este adásba is kerültünk. Nem "kavartak" bele semmit, felvették az egészet s úgy le is adták. Lapozzunk. Holnap menet van Miskolcra, a csapat elnöktitkár...stb hívott hogy beszélt a szervezőkkel, s talán nem kellene az új ruhánkat megáztatni ebben a szeszélyes időben. Rá is bólintottak, sőt a hangárokat már most kiürítették hogy fedett helyen játsszunk. Nagyszerű. Így már csak arra kell vigyázni hogy a reggeli cseppek ne fertőzzék meg túlságosan a csapat tagjait. Csak annyira mint 13-án. Ma sikerült a nem létező fogyókúrának is adni egy maflást. Itt volt az ideje hogy beindítsuk a dagasztógépet. 30 db lekváros bukta, ugyanannyi kakaós csiga, és két rúd kakaós kalács készült el :) Kellemes háttérzaj szól a rádióból, a Hamburgi Rádiózenekar Bernstein hangversenyét közvetíti éppen. Köszönöm a türelmet. 19:59

Nincsenek megjegyzések: