2008. szeptember 12., péntek

pörgés

A mai napot is bezárom ha végzek ezzel a bejegyzéssel. Vagyis rögtön nem, előtte még bírkózok egyet a fekete özveggyel:) 8:30-ra megint ott voltam a proszekturán. Három zenekari kollégával megkaptuk azt a hatvan darab széket s felhoztuk a pincéből a színpad melletti folyosóra. Időnként én eltűntem, mert pörög az egész ház a holnapi buli miatt. A műszakiak, az asztalos, jöttek az állógogadást megrendezők, a kiállítással végzett Misi, készen van, szép lett. Nem Misi lett szép, a kiállítás:) Újabbnál újabb ötletek, mit hagytunk ki, mire van/lehet még szükség, autó köll de azonnal, virág kell de azonnal, hol vannak a takarítók, otthonhagytamakulcsot, asztalos kell ide, majd ő kinyitja a szekrényt, hová tegyük a köcsögöket, lemaradt két aláírás, nem jeleztek vissza, visszajeleztek, hogy nem, de mégis csak nem ő hanem más képviseli, mi lesz az ebéd, hűtsék be a röviditalt, nekem nem kell sör én boros vagyok, utálom a kaszinótojást, ki volt az a marha, megjöttem mit kell segíteni, nem fér el a zenekar, de elfér, ez az ország hatodik legnagyobb színpada, beeee..., nem kell függönyhúzó, levegő kell, ne oda tegyétek azt a 10x1000 wattot, ki a búbánat veszi észre, mossák fel a színpadot,ne mossák fel mert borul a kottaállvány, ugorjon el valaki fénymásolni, itt a zenesuli, mikor indulsz Ferihegyre a deutschokért, már úton vagyok, kell még egy abrosz, ki főzi a kávét, ki önti le magát veres borral, ki hányja le a polgármestert, senki, a polgármester Lengyelországban van, megint sorba raktam a kottát, nagydobot ne hozzatok, csak Jézuskát, kottát sem hoztok, nagyszerű, akkor még három óra, ki kíséri a zenekart ebédelni, májgaluska, frissensültek, én hazamegyek ebédelni holnap,jó étvágyat, reggel 8:30-ra itt vagyok, sziasztok. Körülbelül ennyi volt du-n 15:30-ig. Aztán a gazdaságos bolt, majd 16:30 körül ebéd (végre!), majd folyt.köv. itthon - most végeztem, remélem nem felejtettem el semmit. Öszönöm a türelmet. 21:42

Nincsenek megjegyzések: