2008. november 6., csütörtök

kétszáz

Igen, elérkeztem a 200. bejegyzéshez. Tavaly november végén - azzal a felkiáltással, hogy egy hülye is három perc alatt belejön a rendszerbe - írtam az első bejegyzést, volt Tanáromra emlékezve. Aztán jött még egy, majd még egy s így tovább. Nem kellett hozzá sok idő hogy rájöjjek: a lustaságomat tudom növelni ha bejegyzéseket írok. Így nem kell hetente-havonta több levelet megírnom a kedves ismerősöknek, ha kíváncsiak arra mit csinálok. Különösebb számadatokkal nem tudok szolgálni - mert annyira azért nem értek az 'ámítógéphez - , nem tudom mennyien látogatják ezt az oldalt s mennyien olvassák. Kb 15 emberről tudok aki időnként erre jár s elolvassa az éppen aktuálisan semmitmondó írást. A profilt megtekintő számlálója közelít a 600-hoz, ám ebbe az is benne van, én hányszor néztem meg a magam profilját. Nem csak azért hogy el ne felejtsem a gyönyörűen kitöltött adatlapomon leírtakat. A kommenteket nem szoktam számlálni, általában ha kommentet ír valaki, megteheti a közvetlen e-mail címemre is - azt hiszem. Nem szándékozom csak azért írni hogy írjak. Van nekem írnivalóm kottailag, gépelni pedig mindíg tíz ujjal gépeltem, akkor is mikor még csak az írógépen pötyögtem a bötüket. Nyolccal keresem, kettővel ütöm. "ha nincs esze, legyen notesze" - mondták ezt sokan sokfelé sok mindenkinek. Nem vagyok egy feledékeny típus, de jó időnként visszaolvasni. Mint már itt is írtam, nem "káptalan" a fejem. Az alábbiakban ide másolt szövegért előre is bocs az esetlegesen érintettektől. (Ctrl C + Ctrl V) = többek között ezt is itt tanultam. Tehát. Miért jó, hogy férfi vagyok?- Ötnapos nyaraláshoz elég egy kézitáska.- A telefonbeszélgetéseim fél percig tartanak.- Nem kell sorban állnom a mosdóhoz. - Egyedül ki tudok nyitni minden üveget.- Minden orgazmusom valódi.- Ha bírálják a munkámat, nem hiszem, hogy titokban az egész világ engem gyűlöl.- A legkisebb figyelmességért is külön köszönetet kapok.- Időt és pénzt takarítok meg azzal, hogy háromhetente, nagy tételben mosogatok.- Ha elfelejtenek meghívni valahova, az azt jelenti, hogy elfelejtettek meghívni, nem pedig azt, hogy utálnak és többet látni sem akarnak.- Nyaktól lefele nem kell borotválkoznom.- Egyik kollégám sem tud könnyekre fakasztani.- Ha 34 évesen egyedül élek, senki sem csodálkozik.- Virággal mindent rendbe tudok hozni.- Ébren töltött időm 90 százalékában a szexre gondolhatok.- Nem érzem úgy, hogy ki kell takarítanom, ha jön a villanyszámlás.- Fütyülök rá, ha nem veszik észre az új frizurámat.- Ha órákon át csendben nézem a tévét a haverommal, nem gondolok közben arra, hogy biztosan haragszik rám.- Nem kezdek szorongani, ha meglátom, mekkora egy kisbaba feje.- Az ősz haj és a ráncok karakteresebbé teszik az arcomat.- Ha nem hívom fel a haveromat a megbeszélt időben, nem szól a többi barátomnak, és nem próbálják közösen kideríteni, mi bajom lehet.- A diéta azt jelenti, hogy közepes adag krumplit eszem a hamburgerhez. Mindenkinek aki idetéved s elolvassa az éppen aktuális - vagy régebbi bejegyzést - , kívánok minden jót! Köszönöm a türelmet. 09:38

Nincsenek megjegyzések: