2009. augusztus 31., hétfő

iwiw(is)

  • Egy dolgot elfelejtettem megosztani - az esetlegesen, vagy direkt erre járó olvasókkal:
  • Tegnap leíratkoztam az iwiw-ről! Ha valaki ott keres, észre fogja venni hogy nem vagyok tag. Igen, önszántamból döntöttem így!
  • Nem fogok rajta cseppet sem felháborodni, hogy milyen korlátolt képességgekkel kell rendelkezni ahhoz, hogy csak úgy "simán" megfenyegessenek azért, ha nem küldök azonnal körüzenetet x mennyiségű ismerősömnek. Mindezt természetesen a Szeretet jegyében! S nem segít a dolgon az sem, hogy az ilyen üzenetet küldőt azonnal töröltem a rendszeremből! Mert mindig akad valaki, aki azt hiszi hogy...
  • Nos, ebből én nem csinálok rendszert. Se ilyet, se olyat. Mint ahogyan már írtam: arra sem vagyok kíváncsi, hogy az üzenőfalon olvasgassam mennyire szereti az ő kis nyulambulacskáját az ő ordas farkasa! Ha ennyire kívánja a nyilvánosságot, számtalan módja van rá hogy az emberek tudomására hozza!

Más. Megkaptam a kottát : )

Kedves ismerősöm, jóbarátom hozta Eger szép városából - zongorakivonat. Nagyszerűűűű! Petrovics Emil: Lysistraté Koncert-vígopera egy felvonásban szólókra, ének-, és zenekarra. Arisztofanész szövegét fordította Devecseri Gábor

S a poént (mert van), nem lövöm le. Köszönöm a türelmet. 17:52

Nincsenek megjegyzések: