2009. augusztus 31., hétfő

A bankártya(sic!) 6 pontja :)

Tegnap eléggé szembeötlő reklám került a látóterembe - hol máshol, mint a stresszkó melletti üzletsoron? Ráadásnak ez az üzlet szemüvegekkel, órákkal, látásvizsgálattal, miegyébbel foglalkozik. Ami feltűnt: egy kb 60x80 cm-es figyelem felhívó tábla. Felhívja a figyelmet arra, hogy ebben az üzletben: BANKÁRTYÁT is elfogadunk. Aha, értem. Véletlenül sem BANK KÁRTYÁT, hanem BANKÁRTYÁT, így egy "T"-vel. Azaz ban kártyát. Továbbá ben kártyát, hoz kártyát, hez kártyát, stb. Ha már ban-, ben-, hoz-, hez-, stb.stb. S ebben az is benne van, mennyire figyelmetlen az emberek egy része. Nem vagyok nyelvőr, csak... Mert a tábla szemmel látható módon, sorozatban készült. Annál nagyobb a baj! Nem kértem széket, hogy arra állva kellő magasságból megnézzem, hol készült ez a CSODA! Csak a hátulján láttam egy kis ismertetőt - igaz, a látásom 20/20-as, de ezt nem tudtam elolvasni. 1. Valaki megrendelte, netalán személyesen, s le is írta mit szeretne látni az elkészült táblán. 2. Valaki felvette a rendelést. 3. Valaki elkészítette. 4. Kiszállította. 5. Kifizette a megrendelő. 6. Valaki fel is tette. S senkinek nem tűnt fel, mekkora baromság van ráírva! Azt hiszem sok minden mellett elmegyünk (én sem vagyok kivétel), ami csak apró bosszúságot okoz. Csak annyira belefásult az ember a sok lükeségbe, hogy legyint egyet nagy vigyorogva, netán mosolyogva s továbblép. Nem szól. Én sem szóltam. Mert nem volt ott az alkalmazott. De nem fogom szó nélkül hagyni akkor sem, ha azt a választ kapom (ugyancsak jó szokás szerint) : Mi köze hozzá?! Semmi. Mindenki úgy hülye, ahogy akar lenni. Pont. Köszönöm a türelmet. 16:29

Nincsenek megjegyzések: