2009. július 24., péntek

Tea

  • A teának mindig szezonja van – nálam. Ma különösen jó vásárt csináltam az egyik gazdaságos boltban. Hihetetlen módon a Lipton Royal Ceylan(!) 200 grammos fémdobozos 100%-os fekete teát az eredeti ár töredékéért árulták. Vettem is mindjárt kettő dobozzal. Szeretem a teákat (is). Majdnem mindenfajta teát. A Konzum teától az ún. fehér teáig.
  • Nem kivesézve, amelyeket szívesen iszom: Golden Sail Spécial Chunmee (kínai szálas zöld tea) Stassen green tea (Sri Lanka-i felirattal) Twinings Christmas tea (narancs, szegfűszeg, fahéj hozzáadásával „dúsított” fekete tea) Mayfair Pfeffermintzee (borsmenta) Lipton Royal Ceylan (fekete tea) Aloe blossom herbal (főleg tavasszal – méregtelenítésre nekem bevált) Aztán vannak a saját keverések, mikor hogyan sikerül. Szálas zöld tea darabos gyümölcs tea keverékkel, a vadmeggyes különösen kellemes. De ha sima aszalt gyümölcsöt tesz az ember fia a zöld/fekete teához, azzal sem lehet (nagyon) elrontani. A Gárdonyi teaháznak is remek darabos gyümölcs teái vannak, ők teázási kellékekkel is foglalkoznak, úgymint nádcukor, barnacukor, stb. Ez nem nagyon csigáz fel, alkalomadtán megkóstolom, de natur szeretem fogyasztani a teákat/keverékeket. Nem szentírás, kerülhet bele mindenféle jó dolog, mint pl. vegyes virágméz. Ártani nem használ : )
  • Köszönöm a türelmet. 22:46

Nincsenek megjegyzések: