2009. július 17., péntek

reluxa

Olyan szép(?) lenne ebben a gatyarohasztó melegben ülni az ’ámítógép előtt s dolgozgatni kikapcsolódásképpen! Ha… Hhahaha… Jelenleg csak 81.7 Fahrenheit van a nyitott ablakok ellenére, vagy amiatt. S a reluxás – miután meguntam a várakozást,s felhívtam - , nemes egyszerűséggel közli, hogy nem fog ideérni csak holnap 11:00 körül. Igen. Ő mesterember. Én fizetek. Dztktyrstntnnkzlfjzttvlgnk, telefon nincs nála, hogy ideszóljon?! Hogy ne álljak fél lábon arra várva hogy megjelenjen s elvégezze a munkát a megbeszélt időben? Persze, közbejöhet valami mindig. De mindenkinek akkor és azonnal kell közbejönni valaminek, mikor szükség(em) lenne rá?! Meg vagyok átkozva? Huhh… Nem kicsit ideges vagyok. Persze biztosan megint összeszaladtak a dolgaim. Pedig tegnap pontot tettünk a pályázati anyag végére, a többi nem rajtunk múlik. Már csak meg kell várni október elejét s kiderül hogy igen, vagy nem. Ha nem, akkor sincs veszve minden, csak a januári koncert ugrik. Ám 2010-ben lesz Erkel bá’ bicentenáriuma, így az év során majd eljátszhatjuk azt a pár művet aminek a megtanulása még előttünk van. S szeptemberig már nem is rángatjuk az istrángot – 26-án lesz az első próba, aug.20-ig három fellépésünk van. Plusz a 20-i, s ha sikerül megegyezni a Rimaszombati tanácselnökkel/polgármesterrel. Euróba még nem fizettek a csapatnak : ) A héten – az elvesztett helyett – sikerült egy 8 GB-os pendriwe-t beszerezni. Sporttársi áron. S az ’ámítógép rosszalkodik, vagy csak – tudom - én nem értek hozzá. Simán nem engedett fel MSN-re, kiírt valami tanusítványhibát vagy mi a búbánatot, azóta naponta többször próbálkoztam feljutni, a sima leveleimet sem tudom meglesni… Legális tudatmódosítók száműzve, köszönöm a türelmet. 19:23

Nincsenek megjegyzések: