2009. június 1., hétfő

06.01.

Derül az ég. Nem nevet, csak világosodik. Mert tegnap s ma eléggé lehangolóan "zergenyés" volt á la Fekete István. Szombaton megcsináltuk a toporgós felvonulást. Ezt sem tesszük be a nagy siker volt sorozatba... Vagyis velünk nem volt baj, ahhoz képest hogy velem együtt is csak a kisparti jött össze. Lesz ez még másképp is - majd megyek a héten ha nem is a proszekturára, csak úgy az "olvasó"-ba. S jól megmondom a magamét. Töröm lefelé a szarvakat egymás után. Csak azért, nehogy elszálljanak maguktól. Mindig a szervezéssel van bajom. Mindig észre kell vennem valamit. Nem, én sem vagyok csalhatatlan. De hülye sem! Egyébként pedig jól vagyok, semmi bajom, evés, ivás, alvás, nem feltétlenül ebben a sorrendben. S cca. egy hónap múlva már ismét Pécs városában leszek, s nem fog (annyira) érdekelni hogy a zenekar 5-én Sárospatakon felvonul - nélkülem. Sajnálom hogy elnapolták a fellépés idejét egy héttel, én viszont NEM vagyok hajlandó mindig, mindenhez igazodni. Tavaly novemberben tudtam hogy július 4-e Sásd-on fog érni. Viszont Pécsett fogok lakni:) Nem kívánom hogy miattam tegyenek át különböző megmozdulásokat, nem vagyok akkora csont nélkül sem. Viszont ezt a júl. 4-i megmozdulást nem akarom, s nem is fogom kihagyni. Pont. S egyébként tényleg jól vagyok :) Köszönöm a türelmet. 18:31

Nincsenek megjegyzések: