2009. június 27., szombat

szarvasgomba

Nem tesz jót nekem sem ez az időjárás. Izzadok mint akit kergelésznek a darazsak, már annyira lesülök/leégek mint kappan a cintálban. Bahharahha-rahhahha… A kertben jól lehet csúszkálni, legalább annyira mint liba a taknyon. A föld annyira át van ázva. Gondoltam, ha megjön az eső, akkor jó sok lesz. Lett is. Mára (is) tervezve volt az „újfehértói fürtös” és a „leves” meggy leszedése, de ezzel asszem már nem lesz dolgunk. Olyan eső kerekedett délelőtt, szerintem az összes meggy a földön van. A héten jegecskét is kaptunk, olyan borsó nagyságút. Éppen nem voltam kint, de a kedves – egyébként nagyothalló – kertszomszéd telefonon értesített. Csütörtökön beizzított a művház ig.nője is, hogy jelenés van hétköznapi rittyentős ruhában 14:00-kor a polgármesternél. Ugyan mi a búbánatnak? Mindegy. Sejtésem persze volt, ott a helyem. Mivel a csapatnak a város a fenntartója – pénz(ny)elő gyanánt. Az idei költségvetésünk pont annyi mint 2000-ben. Jó sok. Ahhoz képest sok, hogy pl. a kórus a töredékét (sem) kapja. Olyan mint a langyos víz. Inni meleg, fürödni hideg. Megjelentünk heten – múzeum igazgató nélkül, ő szabadságon volt. Két műszakis, a könyvtár vezetője, a műv.házból az igazgató nő, a kulturális mellékes, a kórus vezetője és jómagam. Gyött is a város „első” embere, s kiszórta a borítékokat. Hmm… Mivel a spar(t) üzletbe már lehet kapni üveges szarvasgombát, nem egészen egy kilót kaptam volna érte. De mivel a szarvasgomba állítólag libamájjal nem annyira rossz, s az éppen nem volt készleten, így elálltam a vételi szándéktól. Majd ha elmegy az eszem : ) El nem tudom képzelni hogy milyen pluszt tud az embernek okozni a szarvasgomba élvezete. Mint ahogy - próba híján – nem tudom mennyire lehet jó az illegális tudatmódosító sem. Köszönöm a türelmet. 20:13

Nincsenek megjegyzések: