2007. december 9., vasárnap

vonat

A tegnapi nap jó hosszú volt, elég sokat sikerült vonatoznom. De hazaértem, s jó itthon lenni. Pénteken nagyszerű élményben volt részem a pécsi Vasutasfúvószenekar jóvoltából. Ilyen koncerten örülök hogy van fülem, kettő is. Nincs elég szókincsem ahhoz hogy visszadjak valamennyit a szépségből amivel találkozhattam. Forgatom a szavakat,de nem találok ennél jobbat: Köszönöm! Kár lett volna kihagyni, csak azt sajnálom hogy kicsit messze van Pécs városa, s nem tudtam annyi időt ott tölteni, amennyit szerettem volna. Természetesen a híres borvidék száraz és félszáraz boraiból is kóstoltam, talán egy picivel többet mint kellett volna. Az étvágyammal sosem volt nagyobb gond, de ezek a borok kiélezik a gyomrot. Egy lovat meg tudnék enni míg valaki a ló nemesebb részén rágódik. Megyek is enni, mert 10-kor lendül a pálca. Folyt. köv. 7:37

Nincsenek megjegyzések: