2009. április 4., szombat

tahó - csak így, egyszerűen

Hiányzott ez nekem?! Jajjistenem hogy mekkora marhák vannak… S azt képzeli magáról hogy ő az okos-szép-igazmondó juhász, aki csak megfújja a varázsfurulyát. Merthogy az ő 27. szépapja 1500(!) évvel ezelőtt Árpád mellett lovagolt be az őshazába. Hasonló stílusban olyan hihetetlen hangerővel kinyilatkoztatásszerűen ordított, hogy mikor hazaértünk, megköszöntem. A meghívóknak. Megköszöntem a meghívást a rendezvényre, amin részt vettünk, ám előre bocsátottam, hogy ha legközelebb ez az ordító is ott lesz, vagy van rá esély hogy ott legyen, engem hagyjanak ki a szaknévsorból. Annak ellenére, hogy az ördöggel is hajlandó vagyok cimborálni a zenekar érdekében, valami nekem is sok. A legszebb az egészben, hogy ez az eszement hülye részeg a helyi egyesület elnöke… Minek iszik meg valaki 06:00 – 15:00-ig 22 (huszonkettő!) féldecit négy sörrel és egy 0.5 liter hegyaljai furminttal, ha nem aludni akar. A boldog tudatlanság állapotát azért sikerült elérnie. Kihanemén típusú tahó, mert egyszerűen nem találok rá szavakat. Legyünk ott holnap délelőtt a gárda gyűlésén 10:00-kor, mert ő(!) 20.000 embert hoz magával. Itt feladtam. Mindent. Ami vele kapcsolatos. Azért ha kijózanodik, hajlandó vagyok vele leülni beszélgetni. Csak a miheztartás végett. S akkor majd úgy haragszik vagy orrol rám, ahogy neki tetszik. A fenébe… Köszönöm a türelmet. 18:46

Nincsenek megjegyzések: