2009. április 24., péntek

füles bagoly

  • Permetezés befejezve – egy darabig. Sikerült mindent az aktuális gomba-, atka-, és rovarölőkkel lefújni. Esőre vár(t)unk, de idáig elkerült bennünket. Vizünk még egy fél bányacsillével van, ez kb. 400 liter. Nem sok, de ha lesz egy jó áztató eső, majd megtelik újra. Tegnap reggel pontosan nyolc órakor – ahogy ígérték – itt voltak a szerelők, s kicseréltek kettő ablakot a két kis szobán. 10:30-ra végeztek is. Szereléssel, takarítással, a régi ablak+ keret elszállításával is, cca. 159 ropiért. Nem maradt más hátra, csak a nagy szőnyegeket elvinni a tisztítóhoz. Majd szólnak ha mehetünk érte. Plusz a függönyöket kimosni, felrakni, egyéb apróságok. Az egyéb apróságot mindig én csinálom, jó meló. Az előszobai és konyhai futószőnyegekkel birkóztam a kádbanJ De az is készen van. Ma délben jött a zenekari elnök, s elkezdte a mondókáját, a „szíve csücske” darabról. Mondtam neki, hogy mielőtt nagyon beleérezne, hagyja abba. Amit vasárnap megbeszéltünk, úgy csináltam meg. Már kedden készen voltam, csak a fénymásolóig nem jutottam el. A multifunkcival pedig nem fogok két teljes zenekari anyagot másolni, azt csinálja meg a polg.hivatal. Nekik belefér a költségvetésükbe az a 180 oldal, nekem lemeríti a festék készletemet. Ez már a nagyon sokadik változat, és most már nem vagyok hajlandó változtatni rajta. Vagy így játsszuk, vagy sehogy. Igaz, nekem sosem tetszett – sem az eredeti, sem a különböző változatok. Az sem amit én csináltam belőle. Egyszerűen nem hajlandók elfogadni hogy már nem úgy működik a jogdíj-rendszer ahogy régebben. „a törvény nem ismerete nem mentesít…, stb.” Lelkük rajta. S ha megcsípnek bennünket, akkor a büntetés miatt az éves költségvetésünknek is lőttek. Más. Pár hete feltűnt a környékünkön pár füles bagoly. A városi tévések is foglalkoztak a jelenséggel. Három pár füles-t számláltak, és egy tahót aki csúzlival lövöldözött rájuk – sikertelenül. A kezét töretném el az ilyennek. Nem azért mert nem találta el őket. Ugyan mi baja lehet a szigorúan védett madarakkal? Az ilyen arra is képes hogy kannafedőből igya a tokaji aszút… Hiába, alacsony a kerítés.

Nincsenek megjegyzések: