2009. április 22., szerda

sokminden

No, csak sikerült felkeverednem. Napok óta elég érdekes kiírások jelentek meg amikor épp' be akartam ide jönni valamit firkálni. Mivel az 'ámítógép még mindig tud meglepetéseket okozni, nem agyaltam rajta. Gondoltam előbb-utóbb majd sikerül bejegyzést írni ide. S most azon vagyok. Múlt héten szerdán rábólintottak véglegesen a város indulójának hangszerelésére. Kis előmunkálatokkal pénteken reggelre készen is voltam a szimfonikus zenekari hangszereléssel. (+ a zenekari szólamokkal). Beiramodtam a megrendelőhöz, átmentünk a gazdasági részlegre, s míg fénymásolták az anyagot, ki is fizették a tiszteletdíjamat:) A fénymásolatot elküldtem a lemezt készítő Egri Szimfonikus Zenekarnak, tegnap hívtam a zenekari elnököt (is), megkapták. A zenekar menedzserével is sikerült beszélnem. Ő annyit mondott hogy 27-ig nem tudnak az anyaggal foglalkozni, de ez már engem csak annyiban érdekel, hogy a felvételen ott akarok lenni. Csak a miheztartás végett. Nem azért mert bizalmatlan vagyok, csak szeretek ott ülni:) Nagyszerű a zenekar karmestere, nem félek attól hogy olyat kiad a kezéből amivel nem teljesen elégedett. Az anyagi oldalát pedig beszélje meg a megrendelő és a munkát elvégző. Ez már az ő dolguk. A kert jól néz ki, most hogy teljes virágzásban vannak a gyümölcsfák és a méhecskék is járnak, kezd pofásodni. Csak virágok lesznek ültetve, s zőőődbab ha itt lesz az ideje. Tehát a májusi fagyok a földben kell hogy találják a magokat. Ha nem lesz fagy, annál jobb. Ma cukor beszerzés lesz, egyelőre 50 kg. Enni nem kér, olcsóbb pedig nem lesz. A cseresznyéből és a meggyből is 100 - 100 üveggel szeretnék befőttet alkotni. Már csak azért is, mert ha minden jól megy - nem fagy el, nem szárad ki, miegyéb -, akkor sem lesz barack. Sárga egyáltalán, esetleg kóstolási szinten, az őszibarackok pedig nagyon megsínylették az elmúlt évet. Sok virág van a körtéken, szilvákon is. Száz szónak is egy a vége, remélem jó sok munka vár ránk gyümölcs szedésileg, és a befőttek készítéséhez is idő kell. Majd lecsípek valahonnét. Még nem tudom honnét, ahogy alakul. Jelenleg annyit látok előre, hogy szombaton "táncos-buli" van, amiatt le kellett mondanom egy megmozdulást. Ápr. 30-án szintén bp-re kellene mennem, de a május 1-e miatt az sem fog működni. Május 9-én K.barcikára megy a csapat, ébresztő és kis vonulás. A Gyulai megmozdulás még mindig kétséges - az anyagiak miatt. S közben még szántom a kottákat, a Sásd-i zenekarnak be kell fejezni a zenekari szólamokat, tegnap még a helyieknek firkáltam a "párizsi karnevál" sokadik változatát, ma azt befejezem. Vasárnap van még egy (!) próbánk május 1-ig, s az nem túl sok. Júniusban immár negyedszer Wagner - napok Fischer Ádámmal s csapatával, kétszer lesz a Ring, kétszer a Parsifal. Legalább egyszer jó lenne végigülni s fülelni... Befejezem, majd jövök mikor enged a rendszer. Köszönöm a türelmet. 08:30

Nincsenek megjegyzések: