2009. március 1., vasárnap

támogatás

Ma délelőtt is lement a zenekari próba, a márc.15-i műsort nyúzzuk. Egy rendezvényt már lemondtak - a mostanában szokásos anyagiakra hivatkozva. Jelenleg nincs még idei költségvetés, ám a hírek aggasztóak. Nem teregetem a szennyest, de jelenleg a 2000. évi támogatást fogja kapni az Egyesület. Ami nem csak a zenekart foglalja magában. Ehhez képest azért úgy csinálunk mintha el tudnánk menni a Gyula-i fesztiválra májusban. Rajtunk ne múljon. Hál'Istennek nem rajtam múlik ki-mennyit-mikor-mire kap támogatást. Ezen hadd főjön a fejük az illetékeseknek. Mi csak "szenvedő" alanyai leszünk. Tavaly március végén össze is szólalkoztam az egyik taggal aki a kulturális bizottság tagja. Nem nagyon, csak annyira, hogy azóta is emlegetik. Arra nem emlékeznek miről volt szó, csak arra hogy nem fogadtam el a magyarázatot. Nem fogadtam el, s most sem fogom. Legyen az ő gondjuk, van nekem min gondolkodni. Ne is a gondjuk legyen, de valami épeszű magyarázatot hajlandó vagyok elfogadni. Annak tudatában, hogy sejteni lehetett már a tavalyi elvonáskor is, hogy az nem kerül vissza. Egyelőre - minő véletlen - annak is örülnénk, ha a tavalyi (45%-al) megnyirbált összeget kapnánk. Esélyünk sincs. Pedig mi vagyunk a legolcsóbb fúvószenekar a környéken. A környéket tág fogalomként kell elképzelni. Az elmúlt harminc évben csak a városban s vonzáskörzetében hat(!) fúvószenekar szűnt meg. Nem megyek bele, mert átbillenek a politikába. Akkor pedig morcos vagyok. S azért mosolyogni még mindig szeretek:) Köszönöm a türelmet. 19:55

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:) Megkésve bár, de csorbítatlanul teccik itt ismételten ékeskedni: http://szolnoksagok.freeblog.hu/archives/2008/01/03/Olcso_husnak/
Fel a fejjel - lehet még rosszabb is azállomcsődbe.