2009. március 4., szerda

pitty-putty

  • Igen kedves jó cimborám, valamikori katonazenész B.J. - jelenleg a Harta-i zenekar karmestere - meglepett három kiló tört pirospaprikával, tegnap hozta a posta csomagkihordó embere. Annyira egyébként nem volt meglepetés, mert tavaly is Tőle rendeltem, s nagyon jó az "áru". Csak nem gondoltam hogy hipp-hopp. Se hipp-hopp, se pitty-putty, a paprika itt van. Jó helyen van, enni nem kér, belepászítottam egy valamikor őrölt kávé tárolására szolgáló légmentesen zárható fém dobozba, így a színe is megmarad. S olyan illata van hogy "netovább" :)
  • Ma délelőtt "terepbejárás" volt a márc.15-i ünnepséggel egybekötött koszorúzás kapcsán. Szállingóztak is az emberkék, párat nem is láttam eddig, különösebben nem zavar, de -szerintem - az köszön először aki érkezik... Hogy nekem milyen hülye szokásaim vannak! S ha már egyszer így/úgy alakul hogy együtt kell(ene) dolgoznunk, talán nem ártana bemutatkozni. A fapofát én is fel tudom venni, sőt idézni is tudok: "szarok bele". Persze ez nem így van, engem csak az előbbi két szó minősít, őket a viselkedésük. S mindegy hogy honnan jöttek. Annyira nem lehetnek elvetemültek hogy ezt megtegyék - de megtették. Van egy értékrendem - nem biztos hogy jó - amiből nem vagyok hajlandó engedni. Nem vagyok egy konok Kun, de bocsásson meg a világ. Sok mindenre büszke vagyok (vagy ribizli), többek közt arra hogy a megbocsátás képessége nem hűlt ki bennem. De azt ki kell érdemelni. Nem azért mert én hűdeokoscsalhatatlan(?) vagyok, csak azért mert. Nem kell hogy hamut hintsen a fejére, nem kell térden kúszva közelíteni az oltárhoz, sőt az idén megszűnt (fizetős) városi újság helyett kéthetente megjelenő nemistudommibe sem kell külön helyreigazító cikk. Csak. Szokták időnként emlegetni - valamikor itt írtam róla - hogy: "amúgy jó ember" . Nahiszen. Az értékrendem szerint ez nem létezik. Ne amúgy legyen jó, hanem emígy. Emígy is, meg amúgy is. Ugye milyen sok bajom van itt az államcsőd kapujában? Nem írom le még egyszer, egyszer már megtettem. S valami azért nekem is árt.
  • Köszönöm a türelmet. 20:10

Nincsenek megjegyzések: