2009. március 11., szerda

170 HUF / kg

A mai nap - annak ellenére, hogy nem vagyok tornász, sőt a sporthoz is úgy állok hozzá mint W. Churchill - lehidaltam. A lehidalás színtere a városi Interspar (reklám). Sok mindent nem akartam venni, csak ilyenkor van az ún. csendes akció. Amikor még tart az előző akció, s már kezdik az újat, annak ellenére, hogy csak csütörtökön van váltás. Egy szép nagy szögletes fonott kosárban egymás hegyére-hátára dobálva original audio műsoros kazetták. Jajj... Írtam valamikor itt hogy mennyire "ócsón" jutottam szenzációs felvételekhez nevetséges árakon. Akkor 99.- pénzért adták darabját. Tessék jól megkapaszkodni! Most 170 HUF/kg. Egy kilogrammra 17 db kazetta jut. Igen, igen. Darabjáért 10 HUF-ot kérnek... Ezért volt a gondolati lehidalás :) Persze vettem belőle, annak ellenére hogy mindből vettem anno nevetséges áron. De holnap visszamegyek s megvásárolom az összeset! Enni nem kér... S direkt nem folytatom. Az "aranyhármas" még mindig nem ide való. Köszönöm a türelmet. 19:04

Nincsenek megjegyzések: