2008. január 29., kedd

barna sör

Ma bejutottam a könyvtárba. Kilenc darab olvasnivaló, egy jó félóra elég volt hogy megtaláljam őket. Csendes, munkás hétköznap. Nem mindig az a problémám hogy a töltőtollaim rendre megadják magukat, de így sem szoktam nyakig tintás lenni. Már általában tinta patront használok, a tintásüveget eltettem olyan helyre, ahol nem járok úgy mint "Megyeri". Az is igaz, nekem sárga színű kabátom sincs. Kaptam egy jó üzlet címet ahol be fogom szerezni a tintákat, az a baj csak, hogy nem járok minden hónapban arra. Ha kitavaszodik, akkor viszont el kell mennem egy beszerzésre. Kellemest a hasznossal - a bolt ugyanis Kassán található. Akkor viszont megadjuk a megadni valót a kulináris örömöknek is, pl. marhapörkölt knédlivel, kevés ecetes párolt káposztával, igazi "sűrű" kenyérkével, egy kevéske szegfűszeges Fernet-tel, a barna söröket majd hazafelé a vonaton, üvegből. Mai muzsika G. Meyerbeer: Anjou Margit kétfelvonásos operája, még csak hírből sem hallottam. Eggyel több ok arra hogy meghallgassam:) Sikerült ma még elovasnom ez a kis érdekességet: Bónusz jótanácsok leendő "sztároknak": Csökkentsd szókincsed 100 szó alá. Állandó használatra rögzítsd a "köszönöm hogy itt lehettem", "üdvözlöm a nézőket", "sziasztok" kifejezéseket. Azonnal szakítsd félbe középiskolai vagy felsőfokú tanulmányaidat. Válassz könnyen elfelejthető becenevet. Így ha kimész a divatból, egy új névvel rövid idő után újra sztár lehetsz. Egy bőrdzseki, egy fekete póló és négy napi nem alvás segítségével bárki lehet alternatív külsejű. Tehetségtelenségedet leplezd a topisságoddal!:) Köszönöm a türelmet. 21:12

Nincsenek megjegyzések: