2009. február 14., szombat

Rozi (de nem Sej, haj, ...)

Most ért véget a MET mai közvetítésének első felvonása. Terítéken Csajkovszkíj: Anyegin c. operája. Tegnap kezdtem (péntek 13.) és ma befejeztem egy általam eddig címről nem, csak dallamáról ismert nótát. A cím semmit nem mondott nekem míg meg nem láttam a kottát. A cím ennyi: Rozi 69' Szerintem inkább Rozi '69 de ezen nem akadok fel. Semmi más nincs a kottára írva, így egyelőre azt sem tudom ki követte el. Gyanítom azért a 69' mert valamikor '68 körül íródhatott az akkoriban menő Táncdalfesztiválra. Annyit tudok még erről a kottáról, hogy a csapat az első "Gyula-i" szereplésükkör fújta 1988-ban. Mivel én akkoriban más elfoglaltság miatt nem tudtam részt venni, halovány emlékem sem volt róla. De mivel a jelenlegi zenekarnak van pár tagja akik valamikor a vendéglátásban dolgoztak mint szórakoztatók, remélem nekik eszükbe jut a szerző neve, s még valamiféle adat. Holnap a próbán kiderül. Főleg ha szólampróba jellege lesz, mint mostanság szokott. Köszönöm a türelmet. 20:31

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nékem meg 13.-ára, az ablakom alatt kinőtt ippeg 13 - szál hóvirág. KÉSZ- Kösz...