2011. június 14., kedd

saint-moty ante portas :)

Nem állítom, hogy teljesen nyugodt vagyok, de a harctéri láz még talán nem látszik meg rajtam – annyira. Az eltelt pár hét (hónap) sok munkával volt telített. Herb330, és Harry Pityom tette a dolgát. Én sem maradtam le sok mindenről. Mint már megírtam itt (is), a csapat kapott egy meghívást Lengyelországba, egy dél-sziléziai bányászvárosban rendezendő XX. Nemzetközi Fúvószenekari versenyre. Elfogadtuk a meghívást, s holnap után (csütörtökön) elindulunk. Délelőtt még lesz egy zenekari próba, már akkor remélhetőleg minden közreműködő muzsikus jelen lesz (ha jönni akar). Próba után buszra szállunk s 375 km megtétele után a helyszínre érünk. Másnap (18-a, péntek 10:00) lendül a pálca, s bemutatjuk a nemzetközi zsűri hat képviselőjének a tudásunkat. A felkészülés során időnként türelmetlenebb voltam a szokásosnál, káromkodtam is, bosszankodtam is, de mindez felejtődik. Azért vagyunk együtt, azért jövünk össze a próbákon, mert szeretjük a fúvós zenét. Nem mindig döccenők nélkül, de a cél az együtt muzsikálás öröme. S ha ez a fajta együttmuzsikálás tetszik rajtunk kívül a közönségnek is, akkor semmi fáradtság nem volt hiábavaló. Természetesen meg fogom írni a történéseket, ha hazaérünk. Addig is kívánok minden errefelé járónak szúnyog-, és jégesőmentes napokat! Csütörtöktől hétfő hajnalig kérek szépen egy kis pozitív energiát! Ártani nem használ jeligére  Köszönöm a türelmet. 22:25

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

gratula, de vót hosszabb hozzámondás is, de erőszakos ez a feka, valami blogírásra ösztönz ÖN...

Névtelen írta...

tehát küldve a + enerdzsájzer:)