2012. június 18., hétfő

82.8 fahrenheit

Kitört a meleg, nem kicsit. Izzadok, mint akit locsolnak. De tegnap a proszektúrán kihirdetődött a nyári szünet. Idén lesz ötödik éve, hogy airslicer lettem. S eddig csak egyszer sikerült egy három hetes szünetet beiktatni. Sok tervem van, utánpótlás ügyben is. Tegnap sikerült eszmét cserélnem a koncertmesterrel, jót beszélgettünk. Mondanám, hogy fehér asztal mellett születnek a jó gondolatok, de a kocsma teraszán lévő asztalokon nincs abrosz :)
Remélhetőleg a művház vezetése is partner lesz ebben a dologban, a zeneiskolát nemes egyszerűséggel ki akarom hagyni... Talán nem jó ötlet, de most így gondolom. Ide jöhetne pl. az "apróbetűs rész" de egyelőre eltekintek attól, hogy a káromkodásaimat prózába foglaljam. Nem mintha én mindenhez értenék, mert aki mindenhez ért, az semmihez sem :/ (fanyar mosoly smiley)
Piros áfonyával dúsított erdei gyümölcsteát iszogatok jó hűvösen - nem bóti, sk készült. Éjszakára már nem fogyasztok fekete teát, így sem bírok aludni. Igaz, a vörösbornál nincs jobb altató, most azt sem kívánom. Sem nagy duzzogva, sem sehogy.
Múlt héten gazdagabb lettem egy nekem új darabbal. Véletlenül. Ha véletlennek nevezem a zemerhárombartókon hallott művet. Mikor vége lett a közvetítésnek, rákerestem a a megosztón, leltem is belőle felvételeket, de egyvégtében végighallgattam még egyszer. A darab szerzője K. Penderecki, s a hetedik szimfóniája a darab. Cca. egy órás a mű, öt énekszólistával, s érdekes hangszereléssel. Használ olyan hangszert, amik mostanában nem divatosak. Pl. basszustrombitát. Szeretem a basszustrombita hangját (is). Akkor meg pláne, ha nem um - ca, um - ca, um - ccacca stukkátót játszik :)
http://www.youtube.com/watch?v=8QfSJlJZJsk&feature=g-like

Köszönöm a türelmet. 22:17

Nincsenek megjegyzések: