2011. július 30., szombat

nem engedek a negyvennyolcból

Negyvennyolc éves lettem én, de nem írok hősi költeményt… Sem hősit, sem másmilyet. Egyszerű a magyarázat: nem értek hozzá. A daktilus/molossus használata megmarad másnak. Meg hogyan nézne ki… saint-moty hős(bősz)költeményt ír magáról?! Nem vagyok én s.p. Három évvel ezelőtt azt mondtam: még ennyit (45) kívánok, aztán kezdhetjük elölről – e hónap elsején egy beszélgetés kapcsán megjegyeztem: 90 éves koromban elkezdem újranöveszteni a fogaimat… A beszélgető partner jót nevetett rajta(m) J Szeretem, ha mosolyognak, nevetnek az emberek. Valamint én is szeretek mosolyogni, nevetni, kacarászni, stb. Születésem napján közvetítést hallgattam Bayreuth-ból, a 100. Wagner Ünnepi Játékokról. Trisztán és Izolda. Köszönöm a türelmet. 19:19

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok:( benson

Szomorúan Magyar írta...

Utólag is Isten éltessen soká' még! :)