2010. március 1., hétfő

Lyszisztrate

Nakéremszépen! Kaptam ma egy levelet a Mestertől, amiben engedélyezi/jóváhagyja a darab előadását: "... Betekintvén munkájába, úgy találtam, hogy kitűnő szakember vette a fáradtságot e számomra meglehetősen furcsa feladat elvégzésére. Természetesen nincs kifogásom a műsorra tűzése és teljes eljátszása ellen. Remélem, hogy nem szerez csalódást sem a zenekar, sem pediglen a hallgatóság számára. Lelkes és hozzáértő munkájáért hálás vagyok. Sok sikert kívánva üdvözlöm Tisztelettel: Petrovics Emil Budapest, 2010. február 25." Köszönöm a türelmet. 19:08

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

GRATULÁLOK :) www.bensonv.hu , szolnokságok.

Szomorúan Magyar írta...

Hát, én hiába olvastam eddig, miről is volna szó, de az írásod alapján valami igen csak jó dologról :D

Előre is gratulálok :)