2008. október 17., péntek

lemeztöredezettség-mentesítés

Nagyszerű volt a mai koncert közvetítés! Még jobb lett volna, ha nem felejtem el... Így csak egy kis részét hallottam - jöttek is lefelé a szentek. Beszerzésekkel, pakolászással telt a nap nagyobbik része. Az 'ámítógép (á la Benson Vilmos) pár napja lassú. Nem tudom miért, még mindig nem értek hozzá. Gondoltam megnézem a lemeztöredezettség-mentesítés elnevezésű "izét" , talán okosabb leszek. Ki is írta hogy időszerű lesz végigfuttatni a rendszeren, már 93%-os a telítettsége a gépnek. Nosza. Egy idő után azt is kiírta, hogy legalább 15%-os üres helyre van szüksége, hogy ezt meg tudja csinálni. Akkor szanálás. Telt, múlt az idő, már egy rakat anyagot áthelyeztem, töröltem, ám még mindig nem sikerült annyi anyagot szanálni, hogy elkezdődjön a mentesítés. Kis idő múlva aztán ráébredtem hogy nem elég ha a lomtárban landolnak az anyagok, azt is ki kell üríteni. Hajrá. Sikerült kidobálni sok dolgot, így már el is kezdődhetett a mentesítés. Tartott pár óra hosszat. Viszont egy grammal sem lett gyorsabb a gép. ÍJ. Holnap nem lesz idő ezzel foglalkozni már csak azért sem, mert reggel indulok Mádra szüretelni. Vagyis indulunk egy ótóval. A nagy része amit viszünk, az már be van pakolva. Helyre, tétre, befutóra. Köszönöm a türelmet. 19:24

Nincsenek megjegyzések: